山頂遊。特麗愛美術館

介紹你一個好去處, 就係山頂啦!! 響山頂望番落黎既維港照色真係好靚架, 除左可以行山之外, 仲可以去凌霄閣, 而且山頂廣場設置左美術館 - 香港特麗愛 3D 美術館!

Trick Eye Museum 特麗愛係一間可以比遊人與藝術品互動既 3D 美術館! 採用嶄新概念, 利用錯視法激起創意思維及想像力, 令你置身展品當中!
特麗愛美術個有五大主題展區, 第一個展區就係說滿色彩既神秘花園! 每日返工忙忙碌碌渡過, 邊得閒去效外望下綠色環境... 開始旅程啦~
其實唔洗擔心唔識 enjoy, 只要夠放, 咁就可以影到靚相啦~ 至於點樣擺 pose? 每張藝術品旁邊都會有示範相片供大家參考!
嘿~ 我同 Smaller 一齊行木柱!
美術館仲有其他展區, 包括名畫世界; 大冒險; 夢幻樂園 及 探索香港! 一齊跟我遊世界啦~
名畫世界令我自己成為畫中主角, 蒙羅麗莎都玩自拍 XDD

我平時有做開瑜伽, Aerial Yoga 空中瑜珈又點會難到我呢 ^^

其實, 我仲識得凌空坐添架!!! 好似表演緊魔術咁神奇, 呵呵呵~

大白鯊黎啦!!!! 救命呀, 我唔想咁快死呀! 我要快快爬上石頂呀! 究竟我爬唔爬得切呢?
同場加映 BB 叫救命!
特麗愛真係好好玩, 玩到累又可以訓響吊床抖下!
其實我係訓左響地下度架咋 XDD 睇唔睇得出呢?

無啦啦被大黑熊追... 好在我識得爬樹咋!! 而家睇番張相先知原來我係咁驚架囉, Wakaka!

火山爆發周圍都係熔岩... 呢張相係最難影, 因為體力透支, 仲要用臂力, 真係青筋盡現! 不過呢張亦係我最鐘意既一張, 可以話天時地利人和, 所有野都配合得好好!

暫時分享到呢度! 而我既分享只係特麗愛既一小部分咋, 睇相又點夠親身去體驗咁好玩呢~ 我去當日係星期六, 人唔算多, 而且展品有充分位置, 影相唔洗左閃右避! 大家一齊黎玩餐飽啦~

Trick Eye Museum 
特麗愛3D美術館 (山頂廣場)


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 主辦單位 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言

  1. Hello cheChee, thank you for visiting Trick Eye Museum in Hong Kong and hope you had great time with us. We would like to share some of your photo at TEM in our blog for English speakers (http://trickeye.blogspot.com). If it's ok with you, please let us know. Thank you! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Your photo will be featured in our blog sometime in this week. So please do check our blog by end of the week. Thank you!

      刪除

張貼留言